Panel používateľa

Obchodné podmienky

I. Ochrana osobných údajov

Osobné údaje, ktoré od vás vyžadujeme, využívame výhradne pre vnútornú potrebu v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z objednávky a neposkytujeme ich tretím osobám. S vašimi osobnými údajmi pracujeme iba a výhradne v rozsahu, ktorý pripúšťa zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vaše osobné údaje sú u nás zabezpečené proti zneužitiu a bez prístupu tretej strany a nebudú inak komerčne využívané. Pri registrácii máte možnosť zvoliť si zasielanie informácií o novinkách alebo iných marketingových informáciách od predávajúceho. Sú využité výlučne na úkony spojené s vybavovaním vašej objednávky v našej firme a odosielaním prostredníctvom slovenskej pošty. Na ochranu osobných údajov kladieme najväčší dôraz!

Vyhlásenie o ochrane osobných údajov

Plne rešpektujeme Vaše súkromie! Všetky získané dáta, ktoré sú potrebné pre správne vybavenie Vašej objednávky chránime pred zneužitím a nebudú nikdy poskytnuté tretím osobám. Používaním a využívaním nášho internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Registráciou automaticky súhlasíte, že môžete byť informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom, písomne alebo telefonicky. Ak si nebudete priať byť informovaní o našich novinkách, stačí nám to oznámiť e-mailom. V prípade nezákonného napadnutia našich internetových stránok neznámym páchateľom (hackerom) máme právo ustúpiť od záruky bezpečnosti Vašich dát, len v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá o manipuláciách s dátami.

 

II. Spôsob doručenia

• Doprava kurierskou spoločnosťou GLS kuriér + dobierka  

Tovar si objednáte, ale zaplatíte až po doručení kuriérskou spoločnosťou GLS kuriér.

  0,1 kg -  0,99 kg -  4,50 €

  1,0 kg -  1,99 kg -  5,00 €

  2,0 kg -   2,99 kg - 5,50 €

  3,0 kg -   4,99 kg - 6,50 €

  5,0 kg -  40,00 kg - 7,50 €

 

+ dobierka 1,30 €

 

• Osobný odber na prevádzke

bez poplatkov / 0 EUR /

 

III. Doprava a expedičné náklady

Tovar odosielame prostredníctvom Kuriérskej spoločnosti GLS kuriér. Na požiadanie doručujeme zásielky aj slovenskou poštou.

Tovar doručujeme do 2 dní, prípadne ako je uvedené pri konkrétnom produkte. V okamihu expedovania zásielky sú vám na email doručené informácie. V prípade, že vás poštový doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na vašej dodacej pošte s tým, že do schránky vám bude daná informácia o uložení zásielky na pošte, kde balíček bude uložený maximálne 14 dní.

Nevyzdvihnuté zásielky:

V prípade, že sa neprevzatá zásielka vráti späť, zákazníkovi nezaniká povinnosť uhradiť náklady spojené s dopravou tovaru a balného. Poštou mu bude doručená faktúra na úhradu poštovného.

 

IV. Výmena a vrátenie tovaru


• VRÁTENIE TOVARU

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu tovaru spolu s originál dokladom o kúpe doručený predávajúcemu. List môže byť priložený k tovaru, doporučujeme Vám ho poslať doporučenou poštovou zásielkou. Odstúpenie od zmluvy nemôže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie.


Postup:

1.) Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 7 dní od doručenia.
2.) Priložte list o odstúpení od kúpy tovaru, kde uvediete
- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,
- v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,
- číslo faktúry,
- Váš podpis a dátum.
3.) Späť s tovarom nám zašlite aj originál doklad o kúpe.
4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
5.) Adresa pre doručenie :


Názov firmy:

Mikuláš Polievka - ZooBest

Adresa:

Severná 5789/32
07101 Michalovce
Slovenská Republika

mikulaspolievka@gmail.com

 

Suma, ktorá Vám bude vrátená nezahŕňa výšku už zaplateného poštovného.

V prípade, že si prajete vrátiť peniaze späť formou poštovej poukážky, od sumy vrateného tovaru odpočítaváme poplatok slovenskej pošty a to:
Vrátená suma nepresahuje 30 EUR - Poplatok na Slovenskej pošte = 70 centov.
Vrátená suma presahuje 30 EUR - Poplatok na Slovenskej pošte = 1 EUR.
Prosím, neposielajte tovar na dobierku ! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.
Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť sumu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak bežne vybavujeme vrátenie platieb v dobe kratšej ako 15 dní prevodom na váš bankový účet alebo poštovou poukážkou.


• VÝMENA TOVARU


Postup:

1.) Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 7 dní od doručenia.
2.) Priložte list, kde uvediete:
- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,
- názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktieť názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.
- číslo faktúry,
- Váš podpis a dátum.
3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.
4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
5.) Adresa pre doručenie :

Názov firmy:

Mikuláš Polievka - ZooBest

Adresa:

Severná 5789/32
07101 Michalovce
Slovenská Republika

mikulaspolievka@gmail.com

 

POZOR

Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.


Je nutné dodržať hore uvedené základné podmienky.
V. Neprevzaté dobierky
V prípade, že si kupujúci objedná tovar z internetového obchodu www.zoobest.sk a neprevezme si zasielku, resp. zásielka sa vráti prevádzkovateľovi internetového obchodu z dôvodu. že kupujúci odmietne prevziať tovar, alebo zásielka nebude doručená z dôvodu uvedenia nesprávnej adresy, zákazníkovi - kupujúcemu vzniká povinnosť uhradiť expedičné náklady vo výške uvedenej na faktúre, t.j. poštovné a balné náklady a taktiež poštovné náklady, ktoré vznikajú pri vráteni zásielky na adresu prevádzkovaľova internetového obchodu www.zoobest.sk, ktoré je predávajúci povinný uhradiť pri vrátení neprevzatej dobierky Slovenskej pošte. Predávajúci osloví kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky.

Anketa

Odkiaľ ste sa dozvedeli o našom e-shope?

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie